I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

torsdag 11 februari 2010

Här bor jag!

Den här lilla vägen leder hem till mig. Jag tycker om att den svänger en aning.



Här bor jag. I huset i det gamla stenbrottet.

Och då var det ett par bilder till. Det är kul, men är det meningen att man skall tänka baklänges liksom, alltså när det gäller ordningen av bilder och text.......nu har jag förhandsgranskat och kommer att trycka på "publicera inlägg" och ser det då inte likadant ut som "förhandsgranskningen".......så godnatt!

1 kommentar:

  1. Det är det jag aldrig riktigt har fattat med blogspot, i vilken ordning bilderna kommer... det känns som om de gör lite som de vill!

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta