I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

söndag 4 april 2010

Awardsar. 2 st på en gång! Och ångest - läs gärna mitt tillägg mitt i inlägget........



Idag har jag fått två (2) Awards, vilket är helt otroligt roligt. Jag undrar så vad jag gjort för att förtjäna detta. Glad över hövan blev jag så klart.

Jag fick awardsarna av:

* Monica med bloggen http://tjernhus.blogg.se/

Båda bloggarna är fantastiska, om ni inte varit där, gör ett besök, ni kommer inte att ångra det, det kommer att bli flera besök, jag lovar!

Med denna Award följer 5 punkter:

1. Kopiera awarden, lägg ut den på din blogg.
2. Skriv vem du fått den ifrån
3. Ge den till 12 st
4. Länka till dessa
5. Meddela dom du ger den till.

Fast jag vill ge den till alla jag har tittat in hos, men så är inte reglerna denna gång, men alla får den, i alla fall!
p.s. detta ovan med rött och stora bokstäver har jag ändrat i efterhand eftersom min ångest kom nu, över att inte alla bloggar jag hälsar på hos är med, för alla jag läser tycker jag ju lika mycket om..huuuuhhhuuu.....d.s.

Enligt reglerna, så ger jag iväg denna stiliga Award, utan inbördes ordning, till:




12 kommentarer:

  1. Tack för "reklamen" till min blogg! Du är för söt!
    Kramar, Monica

    SvaraRadera
  2. Tack kära du! Nu har du verkligen gett mig merjobb! Det kommer du att få tillbaka! Hihi!

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Tusen tusen tack!! Så roligt!

    Puh! Det är alltför svårt för mig att välja tolv stycken, men jag ska åtminstone länka till dig och tacka :)

    Ha en riktigt mysig kväll och fin påskannandag!
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  4. Gratulerer med 2 awarder!!
    Men det synes jeg virkelig du fortjener!!
    Kos deg og nyt siste rest av påsken :))
    Klem Lokki

    SvaraRadera
  5. Tack och grattis! Vi får se om jag gör som jag brukar...Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig och mig:=)) Så kul!! Är jättelycklig, du gjorde min dag!!!
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  7. Grattis, Agneta! Dessa utmärkelser är du värd! Och så tackar jag själv, men erkänner att jag kommer att smita från de vidhängande förpliktelserna. Det är så vansinnigt svårt att sålla ut tolv av alla man gillar ...

    SvaraRadera
  8. Tack söta....Vad Jag blir glad att få en fin Award. Om batteriet räcker till så ska Jag sätta in den på Min blogg i morgon och länka till Dej.

    Önskar Dej en fin fortsättning på Helgen!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Tack snälla Agneta, vad gulligt av dig!

    Fortsatt Trevlig Påsk!
    Agneta

    SvaraRadera
  10. Åh tack snälla du..Blir jag så glad för :)
    Men alltid lika svårt att välja ut enskilda bloggar tycker jag..Kram Susanne

    SvaraRadera
  11. Grattis till dina fina awarder.
    Ha en fortsatt bra påsk!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  12. Brukar känna likadant som du, så jag brukar sällan kunna välja:) Tack goa du.

    Kram

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta