I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

fredag 21 maj 2010

Award - Beautiful Blogger, har jag fått!



Jag har fått en award! Det är så trevligt, verkligen trevligt, få en award! Den här har jag fått från Tigers Tassemarker ! Där måste ni titta in om ni inte redan gjort det för det är Tiger själv, alltså katten Tiger, som har bloggen och jag tror det är Tiger själv som skriver i den! Både roligt, trevligt och intressant! En riktig superkatt är det!

Awarden innebär att man skall visa sin tionde bild. Då tog jag min tionde bild ur min tionde mapp och det är en bild från tiden när vi hade bådda vovvarna, Kalle (den stora hunden som är i hundhimlen sedan 1½ år tillbaka) och Tingeling, när dom ligger och vilar på golvet här hemma!

Vidare ingår i awardandet att man skall låta den gå vidare till sju (7) andra bloggar. Jag får ju svår ångest att välja ut bloggar (det har jag skrivit om tidigare) så nu blundar jag och pekar..........i alla fall nästan......



Och nu skickar jag Awarden Beautiful Blogger vidare till följande sju fantastiska bloggar och bloggerskor:

* Fru Venus
* Gafflan
* Uttan
* Viveka
* Monica
* Marika
* Chatrine


Tack till Tiger, ett jättestort tack Tiger, för att jag fick denna award!

13 kommentarer:

  1. Visst är det svårt att välja bloggar och skicka vidare till, jag har fakiskt helt slutat med det.. Tusen tack för denna utmärkelse dock!! Ska kolla vad det blir för bild, om jag vågar visa den...:)

    SvaraRadera
  2. Oj, stort tack för de stiliga orden! Visst är
    Tiger en superkatt - fast jag måste erkänna att jag hjälper honom lite med själva skrivandet... ;-)

    Njut nu av pingsthelgen och awarden! Den är du verkligen väl värd! Du bjuder alltid på vackra bilder och trevliga texter!

    Försommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Å den awarden är du mer än väl värd! Gudars, en så underbar bild på Kalleponken och Tingeliplingplong :oD Jag blir alldeles sentimental när jag ser såna här bilder - saknar min gamla Selma så rysligt ...

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket!
    Då ska jag leta reda på min 10:e bild :D
    Kram från Hunnebo.

    SvaraRadera
  5. Vilken jättemysig bild på vovvarna!

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden!
    Ha nu en riktigt skön pingsthelg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Ännu en Awards-hälsning till dig från mig!:)
    Kram Cia:)

    SvaraRadera
  8. Grattis till Awarden! Härligt foto.
    Ha en skön Pingsthelg!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Grattis till awarden, och hundarna är helt härliga. Hoppas Tingeling inte saknar sin kompis alltför mycket. Jag minns när jag i misstag råkade ropa vår förra hunds namn till katten och Sabrina ställde sig upp och såg omkring sig, att kommer den där Bianca nu då??? Då blev jag lite förvånad. Hälsn Mimi

    SvaraRadera
  10. Grattis! Önskar dig en superskön Pingst då du kan njuta av all grönska - det är så vackert ute nu!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tusen tack för awarden! Jag blev verkligen glad och smickrad! Men jag säger som dottern: Det är så svårt att välja vem man ska ge den vidare till (det blir ju lätt en rundgång), så vem som önskar får ta den!
    Jag får nog också ta den tionde bilden i det tionde inlägget, för min tionde bild har jag redan visat...
    Återkommer!
    Kramar, Monica

    SvaraRadera
  12. Såå Glad Jag blir!
    Tack,Tack!
    Och Grattis själv till den Awarden!
    Bilden kommer på söndag.

    Kramar!

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta