I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

onsdag 25 augusti 2010

Awardsar.


Jag har fått 2 Awardsar. Inte var det idag och inte igår heller utan det var fär ett bra tag sedan.....men först nu har jag tagit mig i kragen och gör något åt saken

Det är från 2 bloggar som jag regelbundet tittar in på för att jag tycker dom är så fina och Jenny och Bea som har dem skriver så både roligt och trevligt.

Om ni inte redan gjort det, så titta in hos Jenny med bloggen Hemma på Kråkered och hos Bea med bloggen Daggdroppen.
Jag tackar så väldigt mycket för Awardsarna och som jag gjort tidigare så ger jag den vidare till alla som jag känner här i blogglandet. Jag har klara probem med att välja så jag tar alla!
Nu minns jag inte, men skulle man säga 7 saker om sig själv tro? Det kan jag inte det heller, denna gången hoppar jag över det, jag skall fundera på om det finns 7 saker att säga om mig.....
Än en gång tack!

6 kommentarer:

  1. ha, ha, smart lösning på x-problemet!

    Håller med, svårt med Awader, men blir glad för att få, men får ångest över att välja vilka man ska ge...

    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  2. Grattis! Väl förtjänat:)
    Charlotta
    Cesars trädgård

    SvaraRadera
  3. Jag kan tänka mig mycket fler än sju saker att säga om dig... Humor, empati, givmildhet, färgsinne, fotoskicklighet, trädgårdsfingrar, djurvänlighet, kamratskap, lojalitet, berättarförmåga, ja, jag kunde hålla på länge men jag har inte förmågan att uttrycka mig, som du har...
    Tack för att du tänkte på mig!
    Hur många kramar som helst, Monica.

    SvaraRadera
  4. Grattis!!!:)
    Du är värd alla dina Awards, till dig och din härliga blogg!:)
    KRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  5. Klart det gör ... *ler* du är en mästare på att ta bilder bla!
    :)

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta