I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

söndag 19 september 2010

Fortfarande blommar det!


O
Jaha, nu skall vi se hur det går med blogger idag! Först, tack för alla goda råd jag fick igår. Jag förstod kanske inte alla eller vad jag skulle göra, men jag har försökt. Vad jag kommit fram till så är det något slags nytt system som gäller när man skall överföra bilder och skriva något under, över, intill eller inte alls. Men det är väl som vanligt, när det är nytt tar det ett litet tag innan jag förstår. Eller rättare sagt, förstår gör jag ju inte överhuvudtaget......Hur som helst, här ovan blommar min William Baffin fortfarande, eller mer rätt, igen! Fantastiskt.

Och Grand Award har också kommit igång igen!

Rosenskäran kämpar på.
En rosa luktärt har jag fått, och jag är överlycklig över den eftersom fröna kom så sent i jorden. Under, solhatten som nu blivit planterad i "min" rabatt, den nya rabatten!
Upptäckte att jag även har en vit luktärt på gång!

Nu skall jag förhandsgranska detta inlägg, och jag kommer att publicera det hur det än ser ut.....jag känner inte igen någonting ännu......och då ser jag att bilderna hamnat i en ruta tillsammans med bilden......hur blev det så, tro?

7 kommentarer:

  1. Man blir ju så himla glad om man ser nåt som blommar nu på hösten! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tycker det ser bra ut! Blogger har haft sista tiden lite problem :( Fattar inte ens hur du får bilderna så där, fint! Och mycket fina bilder!!! Vita rosor!
    Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Det blev väl ett fint inlägg! Vackra blommor, och visst är det så att tidigt på våren, njuter man som mest av de allra första blommorna, hur oansenliga de än är, och samma nu, nu njuter man av att det är de allra sista, man måste liksom dra ut allt ur dem...

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Tittade just in hos en bloggerska som finns i Malmö, och där är det slutblommat!? Hos dig ser det ut som full sommar :-) Award rosen är så vacker! Ha en fin söndag, och du borde ha mail :-) KRAM

    SvaraRadera
  5. Tänk, att du har så mycket bilder att lägga ut att du har "råd" att göra det på söndagen också...
    Just nu har jag bara några få och dom måste jag spara tills i morgon!
    Vi får väl se om det blir något?
    Kramar, många, från Monica!

    SvaraRadera
  6. Mmmm så fin den vita rosenskäran är,jaa nog de andra oxå:) Ha en bra vecka,på onsda flyger jag söderut kram/saga

    SvaraRadera
  7. Du har ju lyckats riktigt bra och fina bilder som alltid. Kramen

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta