I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

måndag 1 oktober 2012

En sån där dag…..

page
Vissa dagar kan man vara utan. Vissa händelser kan man vara utan.

Och idag är en sån dag, det är dagen då man ska plocka bort något elakt ur Singelmamman, denna underbara, glada, livsbejakande människa.

Jag hoppas det har gått bäst och att eländet är borta och destruerat och att Singelmamman är hemma och mår bra.

Stora kramar
från alla i
Snäckskalsdalen

 

p.s. det har hänt att Singelmamman och omgivningen dansat på altanen vid pass 3 på natten, dom kan roa sig, dom där, och oj, vad det ska dansas snart igen d.s.

12 kommentarer:

  1. Håper det går bra med henne. Måtte inn og lese i bloggen hennes. :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt går bra.
    Håller tummarna jag också.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att allt går bra. Många kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag får väl också säga att jag hoppas att allt går bra naturligtvis även om jag inte hängt med på vad det handlar om..
    Kram Maidi

    SvaraRadera
  5. Hoppas hon får dansa många nätter med omgivningen i framtiden!

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Klart hon ska dansa snart igen på er altan!! Håller alla tummar och tår!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Har inte heller hängt med, det låter som något sorgligt, måste se efter vad som står på...

    Kraaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Har varit inne och kollat på Singelmammans blogg och bidrar med ett extra par tummar!
    Kram, M/N

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar här också! Har själv varit med om "bortplockning" så jag vet liiite hur sånt känns!

    Putsväck hoppas vi alla!
    Lisa

    SvaraRadera
  10. Jag har tyvärr inte läst hennes blogg, låter allvarligt.
    Men jag tror på att allt går bra.
    Under sker här i livet oxå.
    Kram / Eva

    SvaraRadera
  11. Men underbara finaste vännen! Så fantastiskt snällt skrivet! Nu sitter jag och gråter lite. Av glädje.

    Jag måste komma ner och dansa igen!

    Många kramar till dig och Omgivningen och en puss på Leias nos.

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta