I Snäckskalsdalen handlar det mesta om naturen, men även om den lilla trädgård vi har, våra husdjur och annat smått och gott.

måndag 18 februari 2013

BOKREGNETS vinnare är dragna!

Nisse o böckerna 1
Vinnarna i BOKREGNET har dragits under mycket kontrollerade former!

Sammanlagt blev det drygt 130 lotter, många hade ju två lotter.
DSCN9440
Omgivningen drog lotterna och vinnarna är:


* Kristinas Oas,
http://kristinasoas.wordpress.com/

* Helena “Pilgrim”,  http://blandrosorochbladloss.blogspot.se/

* Helena, Livet på landet, http://nasseman.bloggo.nu/

* Rigmor, Paradiset Bergamon,http://paradisetbergamon.blogspot.se/

* Ann Louise, Livets Guldkorn,  http://livetsguldkorn.blogspot.se/

* Marie, Cajsas Faster, http://maryonthemountain.blogspot.se/


Det var väldigt roligt att ha ett lotteri och vem vet, jag kanske gör om det framöver! Helst hade jag ju velat ha en bok till varje deltagare, sådär nästan 90 böcker. Jag tackar alla som ville vara med!

Och så ber jag vinnarna maila sina adresser till mig på: aggie.true@telia.com och ge mig gärna en liten, liten hint om vilken bok som intresserar er mest så ska jag försöka göra en så bra fördelning som möjligt!

Nu, ut i dimman, den ligger tät som i det där berömda slaget i Tyskland nånstans för väldigt länge sen!

Agneta!

29 kommentarer:

  1. Tack för en jättekul utlottning!
    Nu gratulerar jag de lyckliga vinnarna också............

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för en kul utlottning!
    Grattis till vinnarna.
    Ha en fin dag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med en utlottning! Stort Grattis till de lyckliga vinnarna!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  5. Grattis alla vinnare !! Hoppas på tur nästa gång !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Gratulerar vinnarna och hoppas på tur om du har lotteri vid annat tillfälle

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnarna o tack för fin utlottning!

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna!
    Vilken rolig utlottning.
    Tror att vi nog får tänka om vad gäller sjukvården, och läka oss själva...ska börja med att lista om mig, bara jag får besked om den här röntgen. Tur att man ändå är lite frisk så man orkar ta tag i det här med att vara sjuk.
    Vädret? Ja herre je, tur man kan vara inomhus ibland...
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  9. Grattis till dina lyckliga vinnare!
    Va trist att ditt kantarellställe har blivit sabbat. Det är väl ganska stor risk att det är fler som upptäcker det nu. Hoppas inte! ;o)
    Ha en fin ny vecka nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  10. Ååå GRATTIS till alla bokvinnare, va snäll du är som lottar ut böcker.
    Och va glad alla vinnarna kommer att bli att få en bok på posten.
    Några av bloggarna känner jag igen, dom andra blir jag också nyfiken på.

    Ha en finfin början på din vecka.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  11. Förresten glömde skriva att...
    jag blev jättelessen över att ditt kantarellställe blitt förstörd, vet hur det känns, vårat blev ett kalhygge och inte en enda kantarell kvar =(

    SvaraRadera
  12. Grattis till alla vinnare!
    Hoppas du har inte gått vilse i dimman:) Har en fin måndag kväll!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinnarna, och tack till dig för en fin utlottning!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. TJOHOOO!! Jag är en vinnare!! Tror knappt det är sant, jag som aldrig vinner något annars...men som mannen brukar säga, det är svårt när du aldrig köper lotter...Jag blir alldeles upprymd, måste nog fira med något extra gott till kaffet sen...
    Tänk att det finns så många nyanser av grått...nu tror jag i alla fall att vi snart gått igenom hela färgskalan så varför inte byta till grönt snart...*blink, blink* till han där uppe som bestämmer...
    TACK än en gång för vinsten, och ha en fortsatt bra måndag!!
    Just ja, i morgon kommer Zambo, hunden som vi ev skulle få köpa, och hälsar på...nu finns det hopp kan man säga!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  15. Jippi !! Och grattis till ALLA vinnarna.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  16. Stort grattis till alla vinnare. Och jag såg att ditt kantarellställe blir till allmän beskådan. Nu gäller det att du är snabb!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  17. Grattis till vinnarna och tack för tipset.

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinnarna ,många lappar det där ,kram Nette

    SvaraRadera
  19. Grattis till alla bokvinnare..jag är inte en enda dugg avis..hihi..
    Kram Karina

    SvaraRadera
  20. Men oj, vad glad jag blir, jag som aldrig brukar vinna något! Jättekul!!!

    SvaraRadera
  21. GRATTIS till vinnarna, tur det är bokrea till veckan för oss som drog en nitlott.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  22. Grattis alla vinnare! :-)
    Jag får fnula på mina pioner utan bok ;-)

    SvaraRadera
  23. Grattis alla vinnare, ha en skön läs-stund.
    Må gott/ Eva

    SvaraRadera
  24. grattis till vinnarna och tack för tävlingen!
    ~M~

    SvaraRadera
  25. Tack för en trevlig utlottning och grattis till vinnarna.
    Kramar till dej

    SvaraRadera
  26. Grattis till alla lyckliga bokvinnare i din fina utlottning! Jag får väl göra en tur till bokrean nästa vecka i stället... ;-)

    Grått, gråare, gråast är vad vädret har varit de senaste veckorna. DAgs för lite sportlovssol!

    Vinterhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  27. Såklart grattar jag vinnarna och nu ska jag läsa ifatt mig här hos dig... Jösses vad mycket inlägg du hinner med..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  28. Fin utlottning du hade♥
    Grattis till vinnarna!
    Kramen♥

    SvaraRadera

Hej och tack för att du tittade in och hade tid och lust att lämna en liten kommentar. Jag uppskattar det jättemycket och det gör mig glad!
Agneta